کسب درامد با اپلیکیشن هفتادسی

هفتاد سی اپلیکیشنی برای خرید محصولات اعتباری مثل شارژ و بسته های اینترنت است که هفتاد درصد از سود این بازار را به کاربران خود می دهد

کسب درامد با اپلیکیشن هفتادسی

هفتاد سی اپلیکیشنی برای خرید محصولات اعتباری مثل شارژ و بسته های اینترنت است که هفتاد درصد از سود این بازار را به کاربران خود می دهد

کسب درامد با اپلیکیشن هفتادسی

1. از سایت یا کافه بازار اپلیکیشن 7030 را دانلود کنید.

https://7030.ir/download

2. با وارد کردن شماره همراه و با کد معرف:

c7030

در برنامه ثبت نام کنید.

3. اکنون میتوانید از تمام امکانات برنامه مانند خرید شارژ و بسته های اینترنت و کارت به کارت و پرداخت قبوض استفاده کنید.

4. با ساختن کد معرف برای خودتان و دعوت دیگران از تمام تراکنش ها سود دریافت کنید و به مرور زمان درامد بالایی کسب کنید.

شماره ی همراه شما، کد معرف شماست. میتوانید نام دلخواه تان را به عنوان شناسه‌ی دعوت بسازید. اگر سایت ، کانال یا پیج یا مشتری دارید نام برندتان را برای شناسه دعوت استفاده کنید. تبلیغات اختصاصی به شما داده می شود تا منتشر کنید.

5. ما، در اینجا در کنارتان هستیم و به تمام سوالات شما پاسخ میدهیم.

موفق و سربلند باشید

بایگانی
آخرین نظرات

چرا شروع نمیکنید؟؟

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ب.ظ

Related image


مگه شما به پول نیاز ندارین؟

مگه دنبال پیشرفت نیستین؟

مگه دنبال تغییر نیستین؟

مگه از کمک کردن به دیگران خوشتون نمیاد؟


اگه هیچ کدوم از اینارو ندارین پس ادامه مطلب رو نخونین ...!


گاهی وقتا برای پیشرفت باید همگی به هم کمک کنیم

نمیشه منِ تنها بتونم به درامد بالایی برسم یا شما بدون کمک کسی پولدار بشی

همه باید به هم کمک کنیم

الان برای پیشرفت و کسب درامد راه های خیلی زیادی وجود داره

ولی نباید حسادت کنیم که چرا یکی داره پیشرفت میکنه،

Image result for ‫شروع کن‬‎

الآن یکی از راه های کسب درامد اپلیکیشن های خدماتی هستن

اپلیکیشن هایی ک شارژ و اینترنت ارائه میدن که ارزون تر هم هست

امکان پرداخت انواع قبض هارو دارن

کارت به کارت میشه کرد

انواع بلیط های مسافرتی رو میشه باهاشون خرید

و کلی امکانات دیگه

و از هرکدوم از این تراکنش ها که انجام بدیم،

مبلغی از سود تراکنش به ما و به کسی که این برنامه رو به ما معرفی کرده میرسه

مقدار این سود 10 درصد هست

و اگه تعداد افراد زیادی دعوت کنید میبینید که سود خیلی خوبی نصیبتون میشه

...

من خودم دوماه میشه که اپلیکیشن هفتادسی رو به صورت فعال نصب کردم و شروع کردم به مجموعه گیری و الان با 230 نفر زیر مجموعه مستقیم، تقریبا روزی 5 هزار تومن درامد دارم، یعنی ماهی 150 هزار تومن،

شاید بگین خیلی کمه، درسته کمه ولی دائمیه و حداقل خیلی از خرده کاریامو راه میندازه و هرچی میگذره این درامد ثابت من بیشتر میشه

و قطعا یکسال بعد ماهی 1 میلیون تومن درامد خواهم داشت.


هفتادسی چیست؟

کسب درامد با دعوت دوستان


این اپلیکیشن درحال پیگیری برای دریافت مجوز بازاریابی شبکه ای هست و به زودی این مجوز رو دریافت میکنه
و پس از اون تا 7 سطح به کاربراش سود میده که یعنی سودتون چند برابر نیشه
مثلا من الآن که 230 نفر مستقیم دعوت کردم
978 نفر عضو در کل مجموعه من هستن که فعلا از اونها سودی به من نمیرسه ولی وقتی این سود فعال بشه درامدم 7 برابر میشه
خودتون قضاوت کنید آیا می ارزه یا نه؟
من تازه دو ماهه که فعال دارم کار میکنم

دانلود هفتادسی

چگونگی سود دهی در هفتادسی

همه ی ما روزانه شارژ میخریم
اینترنت میخریم
قبض پرداخت میکنیم
کارت به کارت میکنیم
توی هفتادسی از پرداخت هر قبض 1000 ریال سود دریافت میکنید
از هر کارت به کارت 500 ریال سود دریافت میکنید
شارژ و اینترنت رو ارزون تر میخرید چون 10 درصد کارمزدش بهتون برمیگرده

پس چه بهتر که تمام این کارهای پرداختی خودمونو با اپلیکیشن هفتاد سی انجام بدیم
خوبیش اینه که هم برای اندروید داره هم برای ios و هم میشه از طریق صفحات وب خریدمون رو انجام بدیم

حتی اگه فکر درامد هم نیستید و یا حوصله مجموعه سازی ندارید، حداقل با نصب این برنامه و معرفی به نزدیکانتون، دوستان
و آشنایانتون میتونید از ما حمایت کنید و به ما کمک کنید
این برنامه ساخته ی دست دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی شریف هست و با استفاده از این برنامه از جوونای خودمون دارین حمایت میکنین
پس حتما این برنامه رو نصب کنین

برای حمایت از من موقع نصب برنامه وقتی از شما شناسه معرف میخواد کد زیر رو وارد کنید
 

ممنونم از همراهیتون
بزودی برای اعضای فعال خودم جوایزی قرار میدم
نظر یادتون نره دوستان عزیز


کپی با ذکر منبع اشکالی نداره


نظرات  (۴)

عالی بود
من که راضیم
شروع کردم با کد شما
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
موفق باشید
منم چند روزی میشه که نصب کردم و فعلا ده نفر دعوت کردم
امکاناتش خوبه
پیشنهاد میکنم بقیه هم نصب کنن کد معرف من: troja
پاسخ:
ممنون از لطفتون
خیلی جالبه مثلا من 53 نفر دعوتی دارم
شب میخوابم صبح میبینم 7 هزار تومن توی حسابم امده
و اینکه سود بالای 5 هزار تومن رو میشه برداشت کرد
از طریق دادن شماره ی شبا به حسابتون واریز میشه
شماره معرف: 123420
پاسخ:
ممنون از راهنمایی شما
موفق باشید
من خیلی این برنامه رو دوس دارم چون هم سریع میشه باهاش پرداخت انجام داد هم میشه درامد کسب کرد
بخش افزودن به همیشگیش عالیییییه
کد معرف من رو حتما بزنین:
mahsa73
پاسخ:
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">